Photobucket

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...

Liitän tähän väliin hieman päivittelyä seuraavasta osasta .-) Eli, en ole jaksanut (laiska, joo tiedän .-D) kuvailla osaa viime päivinä, koska inspis on pahasti kadoksissa... Lisäksi halusin ottaa pääsiäisen rennosti ja vaan kirjottelin sitä osaa pikkasen. Netti takkuilee aika pahasti, joten en ole oikein voinut muuta kuin suunnitella osaa, koska kaikki suunnitelmani olen jo kuvannut. Eli nyt pitäisi keksiä jotain!

Sitten on yksi toinenkin juttu... Se ei liity Petäjiin mitenkään, halusin vain vähän purkaa harmistustani. Pitäisi tosiaan aloittaa se omasta elämästä kertova blogi, ettei mene ihan vuodatteluksi tämä täällä, mutta nyt on vaan pakko purkautua jotenkin! Kaikki on vaan sen yhen typerän kvuan syytä! Okei näin se menee; mä en ole koulussa mikän suosituin mun luokalta, en todellakaan mikään lissu enkä erityisen kaunis. Arvatkaa vain saanko kuulla siitä joka päivä, mutta ei sillä niin väliä. Olen suht hyvä jättämään omaan arvooonsa ne ällöttävät lissut ja wannabe-gangstat... No kuitenkin, olen lopen KYLLÄSTYNYT kaikenlaisiin pose- ja herukuviin, ja kun sanon KYLLÄSTYNYT, mä tosiaan tarkoitan KYLLÄSTYNYT! Päätinpä siis, etten ikinä itsestäni sellasta ällöttävää kuvaa facebookkiin pistä. No, koska tiedostan rumuuteni mainiosti, päätin tehostaa vaikutusta ja otin sellaisen kuvan itsestäni, jossa hymyilen tosi leveästi ja näytän jotenkin läskiltä. Laitoin vielä päähäni sellaset ikkunalasilliset Ray Banit, vaikken tarvitse silmälaseja (en siis väitä että silmälasit ovat rumia, mutta ne kyseiset RayBanit tekivät minusta tosi hassun näköisen). Ja tässä kohtaa myönnän, ettei ollut viisasta laittaa sitä kuvaa facebookkiin, mutta minkäs teet! Halusin tahallani ärsyttää niitä lissuja sun muita, vaikka tiesin, että he onnistuisivat kommenteillaan alentamaan arvokkuuttani vielä enemmän kuin minä heidän. Huoh, tiedän että tein tyhmästi, mutta mikä oikeus niillä paskamaisilla iilimadoilla on tulla sanomaan MINULLE yhtään mitään!? Poistaisivat ensin ne kuvansa, missä ovat muka sexyjä ja raxuja ja ties mitä.. En kestä, kun niillä kaikilla on NIIN avokaulaiset paidat ja NIIN ihkut hiukset ja NIIN paljon meikkiä ja NIIN suut rakosellaan ja AAAARGH!!!! Okei, kai siihen sekoittuu pikkuisen kateuttakin, mutta en minäkään kierrä niiden kuvissa nimittelemässä niitä huoriksi ja lutkiksi sen takia, että niillä on avokaulaiset topit, joten ei niidenkään tarvitsisi kiinnittää huomiota minuun! Mun frendit pitää mua tosi vahvana, kun nauran niille päin naamaa, mutta tottakai se sattuu jos ne rupeaa yhtä ällöttävkisi kuin esittävät! Olen surullinen ja vihainen ja nöyryytetty!

Okei, okei, okei... Olen hirveän pahoillani tollasesta purkauksesta, mutta oli vain pakko päästellä höyryjä... Nyt te tiedätt minun oikean elämän ongelmani .-DDD Ei mitenkään hääppöisiä murheita minulla .-D Mutta joo, en voi muuta kuin turvautua kirjoittamiseen, koska en oikeasti kehtaa mennä valittamaan tällasesta jutusta kenellekkään kaverille tai.. tai... tai kellekkään muulle. Eikö ole uskomatonta miten paljon helpompaa on uskoutua "ei-oikeille ihmisille" tai siis sellaisille, joita ei ole tavannut tai joita ei tunne? Hmm, pitäisi varmaan aloittaa se blogi, koska teitähän tämä kiinnosti ja ihan hirveästi kiinnostikin!