Ette voi olla tosissanne! Ensimmäinen ajatus, joka päähäni pälkähtää, kun tajuan jotain kammottavaa; vanha blogini on poistunut! -.-* Ja minä kun vielä vannoin itselleni, että kävisin säännöllisesti kirjautumassa niillä tunnuksilla, ettei näin vain pääsisi käymään. No, sehän sitten arvattavasti jäi, kun salasanankin unohdin. Ja olen tietenkin aikoja sitten poistanut ne kuvat. Varmuuskopiot olisi pitänyt ottaa, mutta kuistinko? En.

Minä en nyt todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä.

Vaihtoehtoja näyttää olevan muutama:

1.) Antaa asian olla (houkuttelee minua kaikkein vähiten, parantumaton perfektionisti kun olen)

2.) Kirjoittaa lyhykäisesti osien keskeisimmät tapahtumat (ks. ykkös-kohdan huomiot!)

3.) Yrittää saada kuvat takaisin. (ehkä ongelmallista..)

4.) Kuvata osat kokonaan uudestaan. (Kaikkein mieluisin vaihtoehto, en vain tiedä, jaksaisinko ruveta niin viitseliääksi.. Toisaalta minua on myös pitkään häirinnyt ekojen osien hatara toteutus, nyt vaan puhutaan kymmenestä ensimmäisestä osasta.

Älkää nyt missään tapauksessa vaivatko päitänne minun ongelmillani, mutta.. neuvoja otetaan vastaan? :D