Se on loppu nyt. Kaikki on ohi. Kaikki. Olen tiennyt tämän jo pidemmän aikaa, mutta...

Minä en tosiaankaan tiedä mitä sanoa. Oli tämä juttu pystyssä kuitenkin yli vuoden. Jos tarkkoja ollaan, niin kahden ja puolen kuukauden päästä olisi tullut kaksi vuotta täyteen. Mutta kun se peli alkoi ensimmäisen kerran sekoilemaan, niin.. En tiedä, en nyt väitä että tiesin koko ajan kaiken olevan ohi, koska elättelin pitkäänkin toivoa pelin elpymisestä. (Lopulta tein uuden käyttäjän koneelleni, asensin pelin sun muut uudelleen ja nyt on se latailu-urakka käynnissä..) Miranda ja Petäjä ovat yhtälailla kuolleet, Mirandan olen jo poistanut ja tämäkin lähtee heti kun kaikki ovat nähneet tämän ilmoituksen.

Sellainen juttu kuitenkin, että minä olen jo aloittanut uuden tarinan. Hardwick Shore on uuden tarinani nimi ja se kertoo... noh, ehkä on parempi että käyt itse katsomassa ;D

Kiitos kamalasti kaikille jotka lukivat tätä. En kai koskaan ole kiittänyt teitä kunnolla, mutta te olette olleet kuitenkin suuri syy siihen, miksi olen jatkanut tätä tarinaa aina, vaikka monta monta kertaa on tuntunut siltä että en vain jaksa enää. Nämä eivät kuitenkaan ole hyvästit, koska me tullaan vielä näkemään! (Ainakin jos käytte kurkaamassa yllä olevan linkin!)